5 grudnia br. nastąpiło oficjalne otwarcie nowej siedziby Wydziału Komunikacji i Drogownictwa działającego w Starostwie Powiatowym w Jaworze. Do tej pory wydział zlokalizowany był na II piętrze urzędu, co stanowiło znaczne utrudnienie dla części petentów. Mając na uwadze ich komfort Zarząd Powiatu podjął decyzję o wykupieniu pomieszczeń na parterze budynku, które do tej pory należały do banku BGŻ BNP Paribas, a które to zostały zaadaptowane na potrzeby prac Wydziału KD. Konkretnie, w nowej lokalizacji będzie można załatwić wszystkie kwestie związane z rejestracją pojazdów oraz prawami jazdy. Tak więc już od poniedziałku zapraszamy naszych interesantów do biur na parterze - wejście od frontu budynku. W nowej siedzibie znajdzie się również obsługa kasowa, tak więc większość spraw będzie można załatwić w jednym miejscu, z korzyścią dla mieszkańców powiatu.
Symbolicznego otwarcia dokonał Starosta Jaworski Stanisław Laskowski oraz Wicestarosta Arkadiusz Baranowski wspólnie z ks. Tomaszem Bunikowskim - wikarym w parafii pw. św. Marcina w Jaworze, który poświęcił nowo otwarte biura. W otwarciu wzięła także udział Sekretarz Powiatu Bogusława Wenda, naczelnicy poszczególnych wydziałów starostwa, pracownicy wydziału i klienci, którzy pytani o wrażenia - odpowiadali, że to miejsce jest zdecydowanie bardziej przyjazne, przestronne, no i oczywiście nie trzeba wspinać się na II piętro urzędu. Mamy nadzieję, że przeniesienie „komunikacji" do nowej i lepszej lokalizacji poprawi zarówno komfort pracy urzędników, a przede wszystkim przyczyni się do podwyższenia standardu obsługi interesantów, załatwiających sprawy w tym wydziale. Podczas inaugurującego otwarcia Starosta podziękował wszystkim pracownikom, którzy przez ostatnie dni czynnie i z dużym poświęceniem uczestniczyli w „przenosinach" wydziału, przeprosił również interesantów, za chwilowe kłopoty związane z dwudniowym jego zamknięciem. Wyraził nadzieję, że zmiana lokalizacji będzie dla każdego petenta, a zwłaszcza osób starszych i niepełnosprawnych dobrym rozwiązaniem. Poinformował także o możliwości dalszego dokonywania opłat bezgotówkowo.
Zapraszamy więc wszystkich naszych interesantów do załatwiania spraw „komunikacyjnych" w nowych pomieszczeniach (po byłym banku) i w niezmienionych godzinach.