Powiat Jaworski sukcesywnie inwestuje w rozwój placówek szkolnych, będących jednostkami organizacyjnymi powiatu. Uczęszcza do nich wielu mieszkańców Jawora i powiatu, stąd troska, aby młodzi ludzie mieli jak najlepsze, a zarazem bezpieczne warunki do edukacji. Remonty i modernizacje mają miejsce stopniowo we wszystkich placówkach. Obecnie rozpoczął się kolejny etap wymiany instalacji elektrycznej w Liceum Ogólnokształcącym w Jaworze. Stara i wysłużona instalacja coraz częściej ulegała awariom stąd decyzja Zarządu Powiatu, aby na jej wymianę przeznaczyć blisko 400 tysięcy złotych.
Całe zadanie podzielone zostało na kilka etapów, głównie ze względu na wielkość budynku i ogrom kosztów związanych z realizacją inwestycji. W pierwszym etapie, który zakończył się jeszcze w roku ubiegłym - dokonano m.in. wymiany piętrowych rozdzielnic prądowych, ułożono także nowe zasilanie. Kolejny etap prac przewiduje wymianę instalacji elektrycznej we wszystkich pomieszczeniach na parterze wraz z wymianą oświetlenia.
Liceum to bardzo duży obiekt, wymagający sporych nakładów finansowych. Niestety na tego typu działania nie ma możliwości pozyskania środków pozabudżetowych, dlatego powiat wszystko finansuje z własnych środków. W ostatnich latach, w jaworskim liceum powiat zrealizował inwestycje za blisko 2,5 mln. zł, za które m.in. kompleksowo wymieniono instalację centralnego ogrzewania, zamontowano nowy piec gazowy i wymieniono wszystkie grzejniki w budynku.